Loading...

Adakah 'Funfest' Akan Diteruskan Esok Tanpa Menunggu MB Johor Yang Sedang Bercuti Di Batam?

Loading...
Loading...

Mangsa pencemaran sisa toksik Sungai Kim Kim sudah meningkat kepada 3,555 orang berbanding semalam 2,775 orang. Dalam pada masa yang sama, esok dan lusa akan diadakan pesta nyayian yang diberi nama 'Funfest'. Adakah 'Funfest' ini akan diteruskan ketika Rakyat Johor khasnya dan Rakyat Malaysia amnya sedang berduka?

Khabar yang bertiup kencang juga memberitahu Menteri Besar Johor sudah berada di Batam? Jauh bebenor gas beracun dari Pasir Gudang menyeberangi Selat Melaka kan?Bayangkan Pengarah Operasi Bencana Negeri sudah 'evacuate' dulu ke luar negara. Ini baru pecemaran gas beracun. Belum lagi negara diserang anasir asing.

Hasil siasatan CTS mendapati, kesan pencemaran sisa toksid di Pasir Gudang sudah merebak sehingga ke Batam. Sebab itulah MB Johor terpaksa bergegas ke Batam bagi menenangkan fikiran mangsa-mangsa di Batam yang terhidu sisa toksid dari Pasir Gudang. Bukannya MB mahu bercuti tenangkan fikirannya di Batam. Tolong jangan fitnah dan buli MB Johor walaupun beliau tidak memiliki sebarang sijil dan ijazah. Sekian harap maklum.
Loading...